FOLLOW | DASHBOARD
SingaOmeyy ヅ
Heyy ! Rindu-merindu :')

Saturday 28 April 2012 06:56 | 0 Note

Heyyy :) Assalamualaikum ? Ohh kay ada orang rupanya ^^ Firstly , aina seriously nakk mintakk maaf sebab dah lama biarkan blogger ni , Dah berhabuk dah :/ Sory yee :) Jangan marah kitee tau awakk :* So apa khabar warga Fesbuk , Opsss salah , warga BLOGGER ><' Sihat ? Alahamdulillah ^^ Aina ? Aina pun sihatsihat :) Okayy , dah . So , watcha doing now babe . Online ? Blogwalking ? Tweet ? Tumblr ? Or duduk goyang kaki jyeahh ? Okayy siapa yangg duduk tue , sungguh pemalas . HAHA , kidding jee :* Hmm , guyss . Aina nakk tanya buleh ? Korang pernah rasa RINDU akan seseorang takk ? Mesti pernah kann :D Okayy , sebenarnya nakk cakap , aina rindu Adik aina yang sorang nii ! Sumpah aina rindu dia , tapi taktahu dia rindu kat aina jugakk ke takk :/ Nurizzna Bt Awal ! Adik tahu takk yang akak tengah rindu gilaa vavi dengan adikk ? Adik taktahu kann ? Hemmm :'/ Sungguh sedih :( Hmm , adik akak rindu adik . akak rindu nakk tengok mata bulat adik tue , rindu nakk tengok muka cumel adik , rindu nakk lepak dengan adik , rindu nakk gelak-tawa senda-gurau dengan adik , rindu nakk tengok adik senyum , rindu nakk bercerita dngan adikk !! Arghhhh , semua lahh :'( Adikkk , please akak nakk adik sekarang buleh ? Kenapa adikk takathu semua tue yanggg :/ Adik tahu takk akak sayangg adik :* Tahu kannn ? So please sayanggg ? I need you :')
Okayy , orang yang kedua aina RINDU :)
Adilla Imana binti Irwan ^^ Dia twin aina :') Klau pergi manamana mesti ada dia :* Then kalau ada orang terserempak dengan kiteorang diorang tanya , "Kembar Ehh" HAHA :'D Actually takpun , just muka sama dengan dia <3 Hmm , haritu dia buat aina SEDIH ouhh :/ Jahat kann twin aina tue :) Tahu cane dia buleh buat aina sedih ? Sebab dia ada bagi aina sumthing :) TISSUE ><" Atas tissue tue dia luahkan semua nya :') Okayy , bermula kisahh - " Nurul aina sahad ... Tahnkss sebab sudi hadir dalam hidup ini . even kau berbeza dengan aku , hope kau buleh terima aku ada apa nya . Aku tahu aku selalu marah-marah kau , tapi kau buleh pk kann kenapa aku marah kau :) aku sayangg kau lah , aku taksuka bila ada orang dengki or what dengan kau  lagilagi bila budak lain marah kau , macam mana pun aku akan try untuk back up kau . tak kisah lah apa jadi pun , sebab aku tahu kalau aku hilang orang lain pun aku still ada kau . kau everyting untuk aku weyy . hidup aku lain dengan kau ^^ aku jadi lagi confident dengan diri ni9 . ak dah takselalu gaduh dah , sebab aku taknak kau risau then nangis pulakk . Aku takbuleh doeh , serious aku takbuleh tengok orang yang aku sayang nangis nanti aku nangis sekali hehe hati aku ada taman jugakk wey :) aku taktahu lahh kalau kau takde cane . tengok kau jee mesti aku terfikir kau nakk pindah lepas PMR nanti , sampai hati kann :/ kau nakk tinggalkan aku pulakk ?! Sukasuki jee , takbuleh tekbuleh . kau ingat kau siapa nakk bla camtue je , kau tue BESTIE aku kayy . Takde benda buleh ubah FAKTA aku hehe :'D Siapa nakk ganti tempay kau ? Ada kee ? Takde lahh ! Tempat tue ada satu jee . kau dah ambik kann , nak bawak lari pulakk jangan lahh :( Please aku sayangg kau lah noty , kau taksayangg aku kee ? Sukaduka yang kite lalui selama nii , aku takkan lupakan ^^ sebab aku taknak lupakan kau :) mana buleh lupa benda tue pulakk . Dengan kau lahh aku start jiwangjiwang nii . Kau takde nanti siapa nakk meraung dekat aku lagi , siapa nakk kacau aku malam malam lagi ? siapa nakk suruh aku belanja air mineral lagi ? siapa nakk serong dengan aku lagi ? siapa nakk sayang aku lagi ? siapa nakk cakap sayang dekat aku lagi ? Arghhh ! TENSION ! taknak bagi kau pergi buleh ? deadly rindu kau sesangat doehh :/ Aku akan cuba untuk pertahankan hubungan nii . sampai bila-bila :) tak kisah lahh fais nak cakap aku tak care sangat pasal kau ke apa yang pasti aku nak kau tahu , sayangg aku kat kau bukan setakat cakap iloveyou ke apa ke . aku taknak benda tue je means aku sayangg kau , kau buleh fikirkan ? apa aku buat selama nii sebab aku sayangg kau . aku nakk kau sedar sendiri yang aku sayangg kau . NURUL AINA Binti SAHAD ! Definitely aku rindu kau . Saya ADILLA IMANA Binti IRWAN berjanji akan jadi yang terbaik dalam hidup kau . lebih baik dari MUHAMMAD FAIS Bin FATZULI kayyy :* HAHA takde lahh kiteorang nakk kerjasama nakk happykan kau :') " Okayy enough lahh :/ Aina takbuleh tahan sumpah aina nakk nangis :'/ Adilla imana irwan , i promise you dear i'll never leave you behind :* Aku takkan buat macam tue sayanggg :) Trust mee :* Yessss , kau orang yang penting sangat dalam hati aku selain family and fais aku tue :) So , please takecare of my heart sayanggggg <3
Yang ketiga aina RINDU
MUHAMMAD FAIS BIN FATZULI ^^
Awak , awak :/ Kenapa awakk jahat ? Awakk buat kitaa merana rindukan awakk :* Sumpahh kite rindukan awak :( Awak rindu kita takk sayanggg :) Jawab lahh rindu ! Kalau you cakap takrindu i tampo you tauuu ! <3 Berjanjilah untuk setia berjanjilah ohh faisku :) Berjanjilah untuk bahagia , berjanji lahh ohh faisku :) Sehidup semati bersama , cinta kita kekal abadi :) HAHA , aina suka nyanyi lagu nii untuk dia . lagu nii aina reka sendiri ouhh :) Memang ada lagu sendiri but aina tukatuka lirik dia >.< Apaapa punn aku rindu kau lahh anak FATZULI :*
Okayy lah enough kayy :) Ainaa lenguh tangan menaip nya ^_^ K lahh , see you alls another entry yaa (Y)


Older Post | Newer Post

Entry Author Scream



: Hello ! Name given AINA :)
: I'm 14 young old .
: Gombak .
: Taken yaww ^^

MelodyMelody >.<



The Credits

Skin by :Awny|Aina
Background:photobucket
Pictures :Weheartit | photobucket

-->Pls Do not remove credits. <----