FOLLOW | DASHBOARD
SingaOmeyy ヅ
I'm sory

Saturday 5 May 2012 10:33 | 0 Note

Hii bloggy :') Sihat ? Ohh good :* Aina ? Aina demam , taklarat ouhh :) Bloggy :/ Kenapa aina taklarat nakk hadapi dugaan yang diberikan dalam hubungan aina dengan fais ? Seriously aina sayangg fais , meybe dia susah nakk percaya or dia taktahu aina sayangg dia macam mana :( Sungguh aina terasa sangat bilaa dia cakap dia dah mulaa susah nakk percayakan aina balik sejak dia terbaca aina IM dengan sorang budak laki ni then aina delete . Sumpah aina cakap , aina taknak dia sakit hati or jelous bila dia baca IM aina dengan laki lain , sebab tue aina delete tpi taksangka benda nii lagi membuatkan kiteorang gaduh :'( Ya ALLAH , lepas satu , satu dugaan yang kau berikan pada ku :/ Sungguh hambamu nii takdapat nakk lalui nya . Fais andai lahh kau tahu semua nii :
#Andai kau tahu aku cuba sedaya-upaya untuk MENGGEMBIRAKAN kau
#Andai kau tahu aku cuba sedaya-upaya aku untuk MEMUASKAN hati kau
#Andai kau tahu aku selalu FIKIRKAN kau setiap saat yang aku lalui dalam hidup nii
#Andai kau tahu aku bukan yang TERBAIK dalam dunia nii
#Andai kau tahu aku lah orang yang paling BERTUAH kerana memilik kau
#Andai kau tahu aku lahh oarang yang SENTIASA MERINDUI kau
#Andai kau tahu aku sentiasa SETIA pada kau
#Andai kau tahu aku taknak KEHILANGAN kau
#Andai kau tahu kau lahh orang yang sentia MENERANGI kehidupan aku
#Andai kau tahu kau lahh lelaki yang TERHEBAT aku pernah jumpa
#Andai kau tahu aku lahh orang yang paling RISAU pasal kau
#Andai kau tahu aku sentiasa cuba untuk menjadi tersangat PERFECT untuk kau
#Andai kau tahu aku sentiasa ingin MEMPERBETULKAN semua kesalahan aku balik
#Andai kau tahu aku lahh orang yang sentiasa INGIN kau dalam hidup nii
#Andai kau tahu aku TAK KUAT kalau tengok and dengar kau menangis and marah
#Andai kau tahu aku lahh yang akan MENJAGA kau untill JANNAH #If ada jodoh
#Andai kau tahu aku takkan pernah mengenali erti PENAT melayan kau
#Andai kau tahu aku sentiasa nakk yang TERBAIK dalam hidup kau
#Andai kau tahu aku lahh orang yang paling-paling MENYESAL kerana sakitkan hati kau
#Andai kau tahu aku nakk sangat buat kau TERSENYUM dan tiada kesedihan dalam hati kau
#Andai kau tahu aku akan JUJUR dengan kau selagi aku mampu
#Andai kau tahu aku akan sentiasa MENANTI kau
#Andai kau tahu aku ingin nakk kau SEBUT nama aku dalam setiap doa-doa kau
#Andai kau tahu aku lahh orang yang paling JELOUS bila kau rapat dengan perempaun lain
#Andai kau tahu aku tak mintakk PERGADUHAN antara hubungan nii
#Andai kau tahu aku akan SABAR dan terus BERSABAR utuk apaapa jee
#Andai kau tahu aku nakk menjadi insan yang paling kau SANJUNGI dalam dunia nii
#Andai kau tahu BUKAN niat aku untuk mencari masalah
#Andai kau tahu aku akan selalu SUDI mendengar keluhan dan masalah kau
#Andai kau tahu aku tak BERMAKSUD nakk buat bodoh jika kau memerlukan pujukan aku
Dan ....
ANDAI KAU TAHU AKU SUNGGUH MENCINTAI DAN MENYAYANGI KAU SESANGAT MUHAMMAD FAIS BIN FATZULI :')
Fais , sumpah jauh di sudut hati aku takde niat nakk menyakitkan hati kau atau curangi kau sayanggg :/ Kau  tahu kan betapa aku sayang dan cinta dekat kau ? aku mohon jangan tinggalkan aku :'( aku takbuleh tanpa kau serious i can't aku yakin kau pun macam aku kann ? takbuleh kalau takde aku ? Dengan kesempatan yang ada nii , Aku nurul aina ingin mintakk maaf dengan kau :/ serious aku kesal and menyesal dengan semua yang terjadi nii . AKU MINTAKK MAAF :'(


Older Post

Entry Author Scream



: Hello ! Name given AINA :)
: I'm 14 young old .
: Gombak .
: Taken yaww ^^

MelodyMelody >.<



The Credits

Skin by :Awny|Aina
Background:photobucket
Pictures :Weheartit | photobucket

-->Pls Do not remove credits. <----